Don't you let it pass you by.....

Woho, nu har jag laddat med MASSA go musik till bilresan till Stockholm. Love it!
Ida ska jag packa å sånt. Hinner antagligen inte göra de imon eftersom jag ska till Harplinge å hoppa. Annars har jag inte så mycket att göra. Lite uttråkad måste jag erkänna, jag blir ganska lätt uttråkad faktiskt :P. Studdsar runt med musik i öronen, det måste se lite knepigt ut med tanke på att det inte är någon annan som hör musiken... men men.

Har btw anmält mig till en lokal tävling i Harplinge med Blitzen, ska bli as kul! Den är den 12 augusti.

Nej nu ska jag fixa mig lite å sånt, puss på er♥

Uppdatering: Okej okej, jag erkänner. Jag är seg ida..... ligger å kollar på film. Väldigt mysigt måste jag dock också erkänna. Ibland behöver man bara ta det lugnt... väldigt lugnt... laddar energi till imon ;). Har absolut inte orkat göra något ida... eller jo, hängt upp en tvätt. Tråkigt, med de måste göras. Nu ska jag bara fortsätta att ligga här å kolla på filmen. Förhoppningsvis kanske jag gör något vettigare sen, som att packa t.ex. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0