I saw your face in a crowded place, and I don't know what to do, cuz I'll never be with you.....

Tjena! Hoppas alla har det awesome! Paraden va cool ida, och sjukt lång. Det är helt galet va mycket folk det va som både gick paraden och som kollade på den, men vi fick superbra platser. Satt på ngn kulle typ... Vid en kyrkogård, där va helt knökat med människor. Massa go musik spelade dom också. Paraden va ca 2 timmar lång (då fattar ni hur sjukt lång den va), sen stack vi in till Kungsträdgården igen. Jag, matilda å Felicia kollade på musikgrejen. Ulrik va ju även där, skit bra framträdande! Jag tycker att det är så grymt att den killen sjunger å spelar minst lika bra i verkligheten som han gör på skiva, det är faktiskt inte alla artister som gör det. Vännerna tog lite fina bilder men jag kunde inte pga att min mobil inte har ngt minne kvar alls, har tagit upp hela minnet på bara musik... Vi stod faktiskt riktigt långt fram, nästan längst fram, typ 3:e "raden". Det kom några långa, flaniga och släpiga (våra uttryk, vet inte om dom finns egentligen, men vi vet iaf vad vi menar med dom, dock aningens svårt att förklara :p) killar och trängde sig förbi allt och alla, aningens irriterande eftersom vissa faktiskt hade stått där en stund just för att få platser där man ser och inte en jätte ställer sig framför, men men, orkar inte bry mig. Hade en flanig kille som fotade alla hela tiden framför mig, sen snett framför mig. Hans armar och kamera va överallt precis hela tiden, men han blev nog inte jättelyckligt när "dom långa" ställde sig precis framför honom, stackarn. Nu tänkte jag sova, alla andra små sömntutor sover redan gott. Vi ska ju åka hem imon, åker tidigt å sen blire att sitta i bilen typ hela dan... Men puss på er och godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0