I love your face, just get away.....


Tjena! Gaahh.. min snabbmatte lärare är ond. Alla i hela klassen fick vara lediga imon eftersom några lärare ska iväg med 1:orna men vi (4) som har snabbmatte är tvungna att gå på matten imon klockan 8.10-9.10 (dom med vanlig matte slapp. Olika lärare..). FL, jag har liksom inte ens gått upp då om jag är ledig. Palla åka till skolan och sen åka hem tio över 9, den känns ju helt galet. Och på lektionen ida skulle vi inte göra ngt och fick sluta (vilket ledde till att vi fick en enorm håla!). Vi fick inte ens vara hemma imon om vi hade jobbat på lektionen ida ist, jag och min kompis gjorde det på hålan ist. Så nu är jag klar, in your face!! Nej, men med henne ska man nog bara försöka hålla god min (även om det är sjukt svårt ibland!...).

Ida har jag iaf ridit min lilla prins. Red i reservatet själv, sååå fridfullt där. Helt sjukt, det är i de stunderna som man verkligen känner att man lever. Lät honom länga på sig ida, då är det svårt att stanna sen, de kan jag lova. Mysigt. Sen har jag gjort massa nya örhängen också, ska ha på mig en av dom imon. En pratbubbla med ett hjärta i typ. Det kommer kanske bild. Påminn mig!! Sen har jag fått sjukt ont i halsen... ligger och knarkar halstabletter atm. Har precis tagit en som typ halvt bedövar hela gommen, halsen och tungan... det är en väldigt speciell känsla vill jag lova.

Imon ska jag nog hitta på ngt med Matilda....
Men nu måste jag sova om jag ska orka upp imon! Puss på er och godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0