I feel lonely.....


Hejsvejs! Ligger i min säng nu å är sjukt trött efter bilresan! Man blir trött av att sitta still så länge... Kollade iaf på en film innan, shit vad jag har saknat att kolla på film. Haha, okej det har ju bara gått typ 4 dagar, men ändå. Kollade iaf på en wallander, väldigt trevligt. Tänkte sova lite snart. Imon sticker jag ner till Blitzen, har saknat honom sjukt mkt. Tänkte rida ut en runda, hoppas att det är fint väder för jag vill egentligen rida ner till stranden med honom å bada, sjuuukt mysigt! Kom på att jag måste köpa vita ridbyxor å lite sånt till fredag också, å lite påfyllning i min garderob skulle inte heller sitta helt fel.

Aja men puss på er och godnatt. Vi hörs säkert imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0