Happiness.....

Vet ni vad?!?!?! Jag vann den signerade Ulrik munther skivan!! Jiha *Happy face*. HÄR (klicka till nästa sida) kan ni läsa min motivation som jag vann med (Y), faktiskt riktigt nöjd!! Dessutom vann jag The roommate filmen för ca en vecka sen också. Det är helt sjukt, har ALDRIG vunnit ngt i hela mitt liv såhär innan ^^.

Från en sak till en annan. Skrittade ut med Frida ida. Vääldigt mysigt! Utforskade en ny väg i skogen (Älskar att utforska nya vägar!). Red i ca 1.5 h, från halv 8 till 9. Imon ska jag träna för Micke, han messade mig och så om grupperna och sånnt. Ska bli jätteroligt. Tänkte egentligen träna markarbete i paddocken och sen känna på några högre språng i slutet imon, men det blir ännu bättre att träna för honom.

Imon börjar jag såklart tidigt.... Men Calla ska iväg så vi åker bussen med henne in till stan, mysigt. Kommer att ha jättebråttom till träningen imon eftersom jags lutar sent, så därför bloggar jag inte förrän på kvällen.

Puss på er och godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Supersystern

Gragimoginogilagischnaffimosedosigosimaislasifluffifluff

Jag är så STOOOOOOLT över dig min lilla finis! Glöm aldrig vem som lärde dig skriva så fantastiskt. That's right...ME!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-08-24 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0