So here we are, fighting and trying to hide the scars .....


Hejsan! Det blev ett sent inlägg ida. Pallar inte åka på tävlingen imon + att det skulle vara hög risk för åska... inte kul. Därför hoppar jag det och rider ut på upptäckningsfärd med Frida ist :D. Ska bli roligt. Jag och Felicia funderade på att åka in till stan och kolla lite kläder och sånnt också. Så det är nog vad som händer imon. Ida har vi haft gäster (dom gick precis). Men jag och Calla låg och kollade på film ist, Beck, levande begravd (tjoho).

Btw, jag har typ inflammation i min hälsena.... Hur normalt är det på en skala!? Känns som när man går i kramsnö, fast i hälsenan, och ibland får jag skit ont och kan knappt gå eller röra den.

Har gjort 3 nya snygga örhängen ida också. OM ni vill se så kanske jag kan lägga upp en bild imon ;).
Men nu orkar jag inte längre, ska sova. Btw. stumbleupon.com är farligt, kan slösa bort ett helt liv är ;P.
Puss på er och Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0