Coming across my skin.....

Tjena! Gick upp 5 ida, 5!! Helt frivilligt, vad har hänt med mig?? ;) Det är väldigt ovanligt... detta är nog första gången nu när jag tänker efter. Annars brukar man ju få gå upp typ 3 när man ska flyga å sånnt men det är ju inte samma sak. Ska jag till skolan så går jag upp max 30 min innan jag ska gå till bussen.
Duschade och bytte om och satte mig och läste och åt frukost idag. Inte heller likt mig att sätta mig att läsa. Läser Camilla Läckbergs Predikanten, deckare, super bra. Har läst 2 till av hennes böcker, sjöjungfrun och fyrvaktaren. Min syster har dock läst hela serien. Älskar deckare, det är typ de enda böckerna jag läser, jag är inte mycket till bokmal. Nu e de musik i högtalarna och tandborsten i munnen. Pappa kör oss till skolan ida och Calla ska också åka in till stan eftersom hon ska flyga till Storbritannien ida (en resa i resan, om man kan säga så).
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

OMFG!!!!!!!!!!!!!!! är allt jag har att säga Klockan 5 asså....hmmm... OMFG!!!!!!!!!!!!!!!! finns inget mer att säga helt enkelt PS:ikväll ska man underhålla sig med att nyckla blommor XP för det kan man ju nu XP DS. PS2:och så klart som vanligt dansa på bordet :P DS.

2011-08-31 @ 19:37:19
Postat av: jojo

Aber

2011-09-01 @ 09:23:31
Postat av: Anonym

M; HAHAHAHHAHAHAHAHAHA du e ju heeelt underbar <3 hahahaha.



J; haha din kommentar kom fram (Y)

2011-09-05 @ 18:24:11
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0