All that I'm living for, all that I'm dying for.....


Hallå, Blitzen va super ida! Det va jättevarmt å de kände båda av, man blir trött och hängig. Men så fort han såg hindren så va det en helt annan femma, tjoho. Jag va 1000 gånger mer svettig och trött än va min lilla buse va. Han va jättefin men han va lite okoncentrerad så vi fick tyvärr ett litet pet i 90, men i 1m va han toppen, märks att han tycker att det är roligare när det är lite högre, koncentrerade sig mycket bättre å vi nollade. Toppen häst! Älskar verkligen honom, han passar mig så sjukt bra, i gångarterna,tekniken, temperamentet, allt. Jag känner mig liksom hemma när jag sitter på hans rygg, lovely.

Imon vid halv 8 sticker vi, å vi hämtar upp Matildisen kvart i 8. Roligt roligt.
Jag vill egentligen kolla på en film men eftersom vi ska upp så tidigt imon så kan jag nog inte. Kommer aldrig orka upp annars, men...... vi får se. Är trött i kroppen men inte huvudet (= pallar inte röra mig men kan inte sova... jobbig läge). Puss på er, vi ses/hörs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0