You don't know me, don't ignore me.....


Hejsan! Jag kan meddela att jag precis ha brutit av hela min långa tumnagel, fy fan va ont de gjorde!
Superskönt väder ida, satt ute på gräset på håltimman å chillade, jättehärligt. Annars så va de megajobbigt att börja skolan igen. Höll på att dö på lektionerna, speciellt den sista. De e ju samhäll (= as tråkigt), å våran samhällslärare är allmänt spooky.  Om man har träffat honom så fattar man, lovar.

Amanda dissade ridhästar på samhällen ida, inte ok! Drog alla över en kam å sa att dom inte gick å lasta/duscha mm å att dom va bortskämda. Hallo, dom e ju våra bebisar, kan inte leva utan min häst (kanske låter överdrivet för vissa men nej nej). Man får liksom ett så enormt starkt band mellan häst å ryttare, han gnäggar på mig, kommer fram i hagen, kan stå med huvudet i min famn hur länge som helst å bara gosa osv. De känns inte som att kuskarna har samma relation till sina hästar. Btw min häst kan lastas/duschas osv. Mohaha, där fick du Amanda ;) Förlåt, ja vet att du inte menade illa på något sätt men ja va bara tvungen att försvara oss lite ^^

Tror faktiskt tyvärr att jag måste plugga lite ida, har jättemånga engelskaglosor som sitta i huvudet till torsdag + matteprov *suck*. Imon har vi ingen idrott för det fanns inget varmvatten i duscharna, haha ja trodde jag skulle dö. Inte bara lite komiskt ;). De e ju iaf jätteskönt för då slutar ja 1, jiha.

Juste ja skulle ju berätta hur de gick på träningen, de gick bra å han hoppar allt galant men han blir så jävla pigg å stark när man hoppar bana å han inte har gjort de på ett tag. Problemet å också att jag tycker att de e superkul när han studsar runt som en gummiboll å drar iväg som en raket, fast ja vet att han ska tagga ner lite. Men ja får hoppa lite oftare nu så lugnar han sig lite.

Jag har kommit på hur ja vill ha mitt rum också och.... men shit nej, de orkar ni säkert inte läsa om nu, e ju redan as mkt text. Skriver kanske om de senare eller en annan gång ^^.

Hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0