You can make the darkness shine.....


Hejsan! Våran ena katt är en mördarkatt for your information. Hon attackerar alla andra katter och människor på gatan.... dom e jätterädda för henne :P. Men hon är ju hälften vildkatt, de e bara att hoppas på att hon lugnar ner sig snart. Just nu är hon under mitt täcke och jag är ovanpå täcket. Jag tror seriöst att hon har en diagnos. Typ damp eller ngt. Eller så försvarar hon bara sitt revir, alldeles för mycket isf. Konstig är hon iaf.

Jag tror faktiskt att jag jobbar bättre under lite tidspress (får mer gjort iaf). För om jag vet att jag har en hel dag eller mer på att fixa ngt så gör jag de ändå i siste sekund.... aja whatever. Nu ska jag gå å duscha, packa, fixa lite (bl.a. så försvinner de silvriga naglarna å de blir min älskade svarta färg igen ^^), sen vid 4 sticker jag till Matilda å sen till Hylte. Lovely. Party! ;)
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0