Yeah, you.....

Halloj! ^^ Hoppas att allt är bra me alla å att alla mår toppen. Själv ska jag sätta mig med historian, så otroligt kul och jag känner mig verkligen jätte taggad... eller inte. Anyway. Skrev ner lite information/diskussion till historian på håltimman ida, tror ni jag glömde boken i skolan!? Ja med de e klart att ja gjorde de. Men skit samma jag tar de imon. Får låta mina små hjärnceller arbeta lite extra ida ;). Min älskade lilla syster är seg på att åka ner till Blitz, for your information. Sen har hon lovat att hon ska hjälpa mig lite med historian, hon e liksom bra på sånt å de e inte jag.


Imon slipper vi idrotten, så vi slutar typ kl 1. Otroligt skönt. Å vi få verkligen inte glömma att det är väldensbästa Matildas födelsedag imon!!!♥ Matilda, jag tycker faktiskt att du ska ta me tårta till klassen på kemin, man såg hur Anna-Karin sken upp när detta underbara förslaget lyftes fram ^^ haha, gott gott.


Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack så mycket:D yeyy längtar till imån!!!! ja visst låter det gott med tårta och skulle gärna ta med det men har ingen tårta vilket är ett problem och ingen kan köra mig så att jag kan få köpt en tårta brorsan har bilen och när han kommer hem har affären stängt :(

2011-04-12 @ 18:07:07
Postat av: Supersystern

Fixa en tårta för faan! Oj va jag skulle byta klass då xD Upsidasi tjena Anna-Karin här kommer lilla jag å liksom crashar tha kemi-party jao :P

2011-04-12 @ 18:40:07
Postat av: Johanna

Jag tänker på dig också rätt ofta vet du <3

moahaha jag är ond ^^

2011-04-12 @ 21:06:11
Postat av: Sara

Johanna sv; Puffi då <3 ^^. haha nej, Johanna you're weird, I like you! ;)

2011-04-12 @ 21:09:36
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Supersystern

Jag tänker också på dig rätt ofta Johanna lilla. Alla tänker på dig. Du sa nått om att du är Gud va? Eller hur var det nu igen?

xD <3

2011-04-12 @ 21:44:23
Postat av: sara

Matilda; haha noo blev lite ledsen i ögat, oj nu gapade jag sömnigt också ;)



Supersystern; Hell yeah! here we go, party!!! xD

Hahah juste Gud va de la Johanna? ;) å enligt mig så finns de inte ngn gud så de blir lite jobbigt för dig <3

2011-04-12 @ 21:47:17
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sara sv; det gör inte så mycket, eftersom du är ateist, och ateister går ju runt och tänker på att Gud inte finns hela tiden xD

2011-04-13 @ 20:38:19
Postat av: sara

Johanna sv; haha true ;)

2011-04-13 @ 20:41:50
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0