With you by my side I will fight and defend.....


Haha ni skulle bara veta hur nära ni va ida/igår, ni e faktiskt lite sämst, har gett er "gömda ledtrådar" hur länge som helst ^^. (Jag är kryptisk, I know. Endast vissa människor som möjligen fattar lite) Btw. Ignorera detta!!! va liksom bara tvungen att få de ur mig :P

Sitter och målar mina naglar, again, gjorde de igår me men blev inte nöjd, haha så jobbig man kan vara ;).
Imon är de hoppträning med Blitz, om de inte e alldeles för varmt... men tror inte de. Jag måste även lösa ut min ryttarlicens nu till de lokala tävligarna, måste betala in medlemsavgiften till Harplinge rk osv. Måste kolla lite på matten och engelska glosorna också (om jag orkar... ;)). Osv, osv. Men just nu orkar jag inte göra någonting så nu ska ja sova. Puss på er och godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Tack! Jag tror jag ska hitta nåt bra motto :)

2011-04-25 @ 10:36:20
URL: http://livetsomenalex.blogg.se/
Postat av: Supersystern

Nej du din lilla aaaahhh! Jag kommer in till dej om en minut och hoppar på dej, så du har en liten chans att vara beredd menar jag. Jag och Matilda ska minsann lyckas ya know xD I'm close I can feel it xP

2011-04-25 @ 13:08:05
Postat av: lisa - smilinggirls!

Härlig bild :D

2011-04-25 @ 17:07:32
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Matilda

Just det we are sooo close klart vi kommer lyckas det gör vi ju alltid just so ya know XP

2011-04-25 @ 17:49:46
Postat av: Sara

Supersystern + Matilda sv; Hahaha ja skojar bara me er..... haha ni e så söta <3....... ;) mihhihihi

2011-04-25 @ 20:25:00
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Supersystern

Nej det gör du inte..man vet aldrig med dej ditt lilla busfrö xD Du avslöjade dej ju rätt grovt hörrö eller du kanske är helt störd i huvudet, eller hur var det nu igen?

2011-04-25 @ 20:34:06
Postat av: Sara

Supersystern sv; hahaha ja men vet aldrig med mig ;) ja e en riktig liten "lurefax".... mihihi

2011-05-01 @ 11:33:22
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0