Ich weiß nicht wie lang.....

Hej igen! Jag lever och de gör även min mobil. Skönt att höra va?! ;) Anyway. Spelade lite gitarr innan ida (å lite nu me fast alla sover, ojoj så busig man kan vara). Kan bara säga att jag vill ha en elgitarr nu!!! Denna skönheten ska bli min inom en snar framtid... Ska bara hitta var ja ska köpa den också. Vill egentligen tjata till mig den + en systemkamera (som jag för övrigt också absolut vill ha eftersom jag älskar att fota, speciellt min söta lilla häst) av min små föräldrar, men min födelsedag är way to långt borta! Knölsvan också... (mitt utryck för typ "skit också", men ibland kan jag kalla människor för knölsvan helt random, de e absolut inget illa menat även om de kanske låter lite crazy. Knölsvanar är faktiskt jättefina!). Nu hade jag tänkt att sova. Börjar faktiskt att bli lite trött. Vi hörs imon!

 

Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0