We are dogs unleashed.....


Saknar sommaren.... ja tack, nu tack
Heej!
Skrittade ut en runda barbacka på Blitzen ida, skulle försöka trava lite med de "misslyckades" lite å han stack iväg å jag fick knappt stopp på honom. Men de gick bättre efter en stund, de blev till och med lite galopp för de e så mycket lättare att sitta kvar i ^^. Sen tvättade jag hans ben och svansen, han såg nämligen ut som en levande lerhög när jag tog in honom. Stod å klippte bort päls i öronen och borstade, putsade och tog bort päls i ansiktet på honom också, han fäller så fruktansvärt mycket där nu. Problemet är bara att min rycktsten är lika liten som em sockerbit så de e sjukt svårt att ta bort päls med den, men de gick å han blev jättefin. Längtar till han har fällt klart å fått sin fina sommarpäls.
Jag ville kolla på film men tror ni inte att mina sega familjemedlemmar vill sova ist. Suck, kan man va segare? ;). Jag får väll kolla på en film själv då, eller göra ngt annat kul på datorn. Lyssnar atm på Faint med Linkin Park och Dogs unleashed med Tokio Hotel (OBS, 2 olika videosar i "Dogs" och "unleashed", jag kunde inte bestämma mig so you decide ;)). Å herregud, kommer ni ihåg Monsoon med Tokio Hotel här, regnet, Bills underbara röst, alla buade i början å applåderade i slutet, sötnosarna.... det var minst sagt ett tag sen. Anyway, skulle egentligen haft fodring och utsläpp imon i stallet, att gå upp tidigt på morgonen är ju som sagt inte riktigt min starka sida så som tur va så ville Amie byta utsläpp med mig så jag har nästa söndag ist. Kunde skjuta upp de lite iaf ;). Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0