VARNING!!!

Gå inte in på weheartit.com och sök på cake. Man döör!! Är lite sådär galet-super-mega-sugen på tårta/bakelser nu.... jobbigt värre! Jag hade gärna blivit bagare, ja menar, hur gott hade de inte varit på en skala?? Fast ja hade nog bara mumsat i mig allt så de hade nog inte blivit så lyckat. Men hade gärna gjort/ätit de där coola bakverken, helt klart. Eller man kanske ska finna en liten människa som kan baka/laga mat åt mig, då kan man ju bara mumsa hela tiden. Ojoj snacka om att jag hade rullat fram då, haha lovely ;)

Aja nu ska vi grilla, lax blire. Sen ska ja å Felicia grilla marshmallows också. Vi har bara underbara minnen från när vi har grillat marshmallows. Haha helt galet blir de alltid. De flyger hit och dit å de brukar sluta med att vi skratta så vi knappt kan andas. I love it! Jag ska inte ens försöka förklara hur vi lyckats med allt kul när vi grillar marshmallows. De måste man uppleva med egna ögon ist! ;)
Sen ska vi kolla på The Event, å sen måste ja sova. Ska vara i stallet kl 8 imon. Kmr nog dö lite. ;) Njut nu av ge mumsiga bilderna så ska jag springa å äta.
Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

haha kul jobb :D

2011-04-21 @ 00:11:12
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0