Choose to be me, to be free, to be my way.....


Hallo, I'm back!
Har proppat i mig massor av muffins nu, gott! Va nere en sväng hos Blitz också, blir alltid lika glad när jag ser honom! Helt galet.
Nu börjar paniken lite smått komma över vårat historia hemprov, jag fattar typ ingenting och orkar verkligen inte göra de. Å ju mer Mikael förklarar, ju krångligare blir de typ... inte normalt. Skulle behöva sova nu för annars kommer jag aldrig komma upp imon men ja vill inte (känner mig som en liten unge som vägrar sova fast man e skit trött...)
Aja, whatever ^^.

Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Var du söt nu? Ja, Sara, det var du visst ^^

2011-04-06 @ 20:19:24
Postat av: sara

Johanna sv; Hahahaha ^^

2011-04-10 @ 11:49:26
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0