We are dogs unleashed, out of control.....

Hejsan! Vet inte om ni kan se de ännu (om inte så kommer det snart) men jag har iaf ändrat lite på designen på bloggen. Va ganska trött på den gamla. Anyway,

Louise är här så jag ska umgås med henne ist för datorn. Vi va å köpte godis å sånt innan å körde inom den bästa på vägen tbx. Nämligen Blitzen, vi ska upp tidigt imon å fodra och släppa ut hästarna också. Louise sover över här så d blir hon å ja som cyklar ner. Jag ska rida ut till stranden imon på Blitz också.
För er som är intresserade så kan jag meddela att Louise biter i man knäskål och ritar med mina nagellack på sitt ben och arm atm. Visst är det en underbart normal kompis jag har ♥ ;). Haha.
Ne nu ska vi äta godis å kolla på film.
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sara mitt älsk, jag kan inte gör mer av detta, you make me happy <3

:D

2011-04-30 @ 22:43:43
Postat av: Sara

Sv Johanna; Aw, tack mysis, you make me happy!! :D <3

2011-05-01 @ 11:28:08
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Supersystern

Jag ääääälskar er allihopa! <3

2011-05-01 @ 11:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0