Die zeit läuft.....


Heej! Dressyrtränade ju ida.... Fan va ont ja har i vänsterarmen!!! Fick typ kramp ett tag, men de e bara att lida igenom de, när han släpper så blir han ju jättemjuk å såå fin. Men de e ett jävla arbete innan ;).
Nu e ja as trött å tkr ja e värd att ta en dusch å sen kolla på film å äta glass (vilket är precis vad jag tänker göra!). Lovely! Glass är seriöst typ de bästa som finns, så galet gott. Kan ju bara meddela att jag har fått skoskav....igen. Har fått de två gånger på bara några dagar, nu håller dom precis på att läka å då ska ja skava upp en till (skaver när jag går med honom med ridstövlarna på när jag skrittar av), bra jobbat sara... verkligen...

Skönt med kulturdag imon. De e ju super skönt att chilla med kompisarna i skolan. Vi har alltid så roligt. De e ju liksom lektionerna som man vill slippa ^^


Aja, nu ska ja duscha å sen kolla film.
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Supersystern

Sööööööööt älskling! Lilla prinsen, eller nej kungen xD <3<3<3<3<3

2011-04-29 @ 17:50:05
Postat av: Sara

Supersystern sv; jaa han e bääääst!!!!! <3<3<3<3

2011-05-01 @ 11:29:15
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0