One day the dark side will shine.....


Hejhopp! Red på stranden ida på Blitz me Amie å Sheriffen. As kul! Å jäkla va de gick undan. Sheriffen trampade av sig en sko men inget hindrade dessa galna hästarna från att sätta full fart genom reservatet. Vi va typ 1 cm från att springa över en kille, kom i 190 mot honom å lyckades i sista sekund göra en tvärsväng in på en stig. Han såg helt chockad ut. Haha ja så kan de gå när vi är i farten. Jag fick en sten i ögat å lyckades skrika till Amie "jag fick en pinne i ögat!".... men oj så lyckat de blev då ;). Då va ja ju tvungen att rätta till mitt lilla misstag å skriker "Nej jag bara skoja, de va en sten!". Hahaha detta hände i samma sekund som vi va på väg mot killen. Hahah måste ju ha låtit helt sjukt, samtidigt inprincip låg både jag och Amie ner för att försöka få stopp på hästarna. Sheriffen skulle ju inte galoppera med bara en framsko. Aja så blev de iaf, å vi hade sjukt kul. Skrattade så ja knappt kunde sitta upp i sadeln sen. När man väl får stopp på dom så börjar man ju diskutera allt som hände på vägen, t.ex. mitt underbara tal om stenen.... ^^. Extremt kul hade vi.

Fick också reda på att jag tydligen skulle vara med på dressyrträning imon med Blitz, jaha, de hade ingen sagt till mig. Jag kommer bokstavligt talat att dö! De va galet jobbigt förra gången å de lär ju inte bli lättare imon. Aja, de e jätteroligt iaf. Sen på fredag ska jag nog bara massera och skritta ut en runda. Å på söndag skulle jag å Amie kanske till stranden igen, om inte så hopptränar jag lite i paddocken ist.

Nu måste jag plugga lite till och försöka hinna måla om mina naglar, sen kl 10 kommer The Event som jag tänkte att jag skulle hinna se också.
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0