Wanting to be someone else is a waste of the person you are.....

Jaha..... Ja måste erkänna att de har varit lite off på Tom fronten ett tag nu (ganska mkt faktiskt). Ja menar kom igen, It's just a dream (de e som killar å typ Alba, å ja.. hon e sjukt söt!). Men man måste ju leva in the reality ;). Men nu kollade ja igenom mina billiarder bilder igen å fucking shit. I'm like stuck. Gahhh... kolla på honom, hur kan man inte smälta totallt?? Å de blir ju absolut inte bättre när man kollar på videoklipp/intervjuer med honom, snarare "värre". Sötnöt here we go, värsta underbara å charmiga leendet ju. Kolla in →denna← "rörliga bilden" (Ja va tvungen att begränsa mig till en annars lägger jag ut hur många som helst, å ni ser att den rör på sig va?! annars e de bara att slänga in en kommentar så fixar vi de ^^), Happyface. Helt underbart. Bill kan också le supermysigt. Men en da hittar ja nog någon som i mina ögon slår Tom (då jävlar lär de vara ngt speciellt, out of the ordinary på ngt sätt;)). Jag hatar en i mängden människor, som ser ut och är exakt precis som alla andra. Våga vara dig själv och våga vara annorlunda. Gillar speciella människor, som har de där lilla extra, å man ska visa sin speciella sida. Inte överdrivet utan lagom. Å btw, hatar sura människor! De e ju så enormt tråkigt. Le å skratta, de e helt underbart, man blir liksom glad själv bara av att se lyckliga människor. Så va glad, personligheten är ju kind of everything!

Ojoj, djupt inlägg de blev nu ;). Anyway. Ska nog gå å lägga mig ganska snart, de gick inte så bra att plugga ida. Har inte gjort någonting alls. Kan kanske göra ngt nu.. eller nej, de blir nog lite imon innan eller efter stallet. Flitig jag känner mig... eller inte.
Puss på er å godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Supersystern

Eres tan dulce, querida hermana <3

2011-04-27 @ 07:18:40
Postat av: Sara

Supersystern sv; Danke!, du är också söt mysis <3

2011-05-01 @ 11:31:44
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0