Live on.....


Hej hopp! Hopptränade ida, men asså jag kommer aldrig orka upp imon eftersom jag har sovit till halv 1 typ varje da nu så ja berättar massa imon ist. Börjar 8.10 imon, som tur va ska vi bara kolla på film första lektionen, soft!

Nu måste ja fan sova. Jag känner mig själv, antingen kommer jag va ultra morgonpigg bara för att de e första dan typ, eller så kommer jag (detta är de troligaste alternativet) vara helt död å släpa mig upp som en zombie..... Ja ni förstår ju själva ;).

Njut av den underbara bilden på älskade Tokio Hotel så sticker jag å borstar tänderna med min nya tandborste, gissa vilken Felicia valde till mig när dom va å handlade..... en typ rosa "bebistandorste" med rosa flodhästar på..... haha jaha så kan de gå när Felicia e i farten, de e bara att le och vinka ;)
Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0