All that you've got, just turn it up.....


Älskar bilden, The real Blitz liksom ♥

Heej! Fan va skönt väder! Får inte nog! Vi va uppe till typ 6 igår så vi vaknade inte förrän halv 1. Skönt. Sen chillade vi på studsmattan, åt, snackade osv. Sen Blev vi as sugna på glass så vi gick ner å köpte en B&J, as gott som vanligt ;). Igår åt vi mat, värsta bästa tårtan som ja gjorde, seriöst, ja skulle bli bagare! Den va svingod. Sen åt vi massa godis och chips å tittade på film å snackade. Först såg vi en som skulle vara en thriller men de va absolut ingen thriller, snarare ett drama. Jättelamt. Sen kollade vi på en riktig "thriller". 28 veckor senare hette den. Jag såg 28 dagar senare med Frida för några dagar sen. Det är 1:an å den vi såg nu 2:an. 1:an va bäst tkr ja. Båda handlar om ett farligt virus som har spridit sig i London. Om man blir infekterad blev man helt cp/galen/blodig galning. 2:an slutade ju typ med att alla blev infekterade å tog typ över hela världen. Men jag dör typ vid överraskningsmomenten. Jag har alldeles för mycket nerver. Anyway, just nu sitter jag å äter godis, som om jag inte har fått tillräckligt liksom ;).

Jag har fått myggbett på benet for your information. Fick nog dom när ja gosade med hästarna i hagen igår. Blitz va helt galen när ja red, as kul! Studsade runt som värsta gummibollen (som vanligt ^^). Jag låg typ dubbelvikt i sadeln å skrattade hejdlöst. Trevligt, trevligt. Sen jagade Blitz ut Nalle (en katt) ur hagen, haha de såg jätteroligt ut, han sprang med huvudet typ i marken och sparkade runt med frambenen efter stackras Nalle. Btw, ja vill ha den andra stallkatten (Tiger) så underbart söt/liten/gosigt/mysig. Helt underbar, tycker att han kan få följa med mig hem.

Jag måste bara berätta vad min ena galna kusin och hans kompisar vill göra + har gjort. Dom har fryst ner humlor så dom liksom somnar, sen knöt dom ett snöre runt magen på dom å gick runt med dom i koppen medan dom flög, helt crazy, verkar ju ganska awesome men jag är ju värsta djurvännen så ja hade aldrig gjort de, stackars humlor liksom. Men dom vill frysa ner dom å sen sätta en reklamvimpel på dom, så som man har efter flygplan. Hahaha de hade ju varit sååå awesome att se en humla komma flygande med en reklamvimpel efter sig!!! Jag hade skrattat så ja hade dött!!! Totally. Men shit va synd de hade varit om humlorna, när dom hade landat så hade dom ju trasslat in sig direkt. Men de hade sett sjukt kul ut, även om de e sjukt elakt (hade typ skjutit honom om han hade gjort de, almost ;)) Anyway.
Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Super fin blogg :)

2011-04-24 @ 22:47:36
URL: http://livetsomenalex.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: tack men tror jag ska ändra de snart XD

2011-04-24 @ 22:57:06
URL: http://livetsomenalex.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: ingen aning XD nåt tips?

2011-04-24 @ 23:40:03
URL: http://livetsomenalex.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: skulle de vara nåt som berör mig nu skulle de st "Kärlek är skit och alla killar med" XD Så jag har inte en blekaste aning XD

2011-04-24 @ 23:51:46
URL: http://livetsomenalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0