Lass uns frei.....

Heej! GLAD PÅSK! eller ngt. Hoppas att alla har en as skön da ute i de fina vädret ida! De har jag. Har fixat i jordgubbslandet ida. Så nu e där fint å inte massa gräs ^^. Lovely.  Ska sticka till stallet snart. Underbart väder ute som sagt så hela dan kommer jag antagligen tillbringa ute (precis som igår).  Ska bli riktigt skönt att komma ner till stallet! Denna sommaren ska ja ha linne på mig i stallet, hade alltid t-skirt förra året å de blir ju en fruktansvärd snygg bränna av de ;). Så de skippar vi förhoppningsvis i år.
Nu sticker jag, see ya♥


Kommentarer
Postat av: Sannie

Glad Påsk! :)

Hoppas du får en awesome och solig dag hemma i Sverige! :)

2011-04-24 @ 17:38:45
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0