If you want, it's me you see.....

Ojojoj, dålig uppdatering här har varit då. Jag har faktiskt chillat hela dan på stuttsmattan med matteboken. Otroligt trevligt (ja de va ganska segt me matten men helt ok). Otroligt skönt väder de va ida! As varmt, like it! Har bara legat med shorts och linne. Väldigt behagligt, typ värsta sommarvärmen ju. Nu har vi precis kollat på film, Skyline och Steget efter. Den sista va en Wallander, Superbra. Den första va också häftig men slutet tkr ja va as dåligt, den hade liksom ingen poäng. Aja de e sjukt mysigt att kolla på film iaf.

Imon ska ja ner till Blitz å rida ut en lång runda. Är på värsta ridhumöret å vill bara ut å galoppera runt hela tiden. ^^ Älskar verkligen att rida Blitz, alltid så jävla roligt.

Ne nu ska ja gå å duscha å sen lägga mig, sova vet ja inte om ja kmr gör, brukar ju fastna vid datorn ett tag till... igår målade jag tånaglarna igen, asså fan man har ju för få naglar! Ja vill måla fler, de e ju jätteroligt! Dom va redan svarta men ja gjorde ljusblåa leopardmönster också på de svarta så nu e dom svarta med ljusblå leopardfläckar, for your information. (herregud va ja lite övertydlig där eller?! ;))

Imon kommer Matilda också hit, trevligt trevligt! Alltid lika skoj när hon kommer. Denna gången måste hon tydligen fly för hennes bror ska ha några kompisar hos dom. Trevligt, trevligt.
Nu sticker jag och duschar. Vem vet, har kanske något roligt att berätta när jag kmr tbx. Man vet aldrig, har kanske ramlat å slagit halvt ihjäl mig i duschen eller typ råkat tappa mobilen i toaletten, man vet aldrig när de gäller Sara ;). Ha inte för höga förväntningar  nu.... Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Trevligt, trevligt XP XP

2011-04-23 @ 00:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0