Anything I wanna do, Anything I'm gonna do, Anything I wanna do I do.....


For your information så har mamma och pappa gått ner till pappas bror å hans fru som bor lite längre ner på gatan. Dom sa att dom bara skulle kolla på ens sak men har varit borta i flera timmar. Vi har inte ätit kvällsmat än. Känns jättebra... nOOt! Dör snart av hunger... Dom verkar inte ha några planer på att komma hem å har såklart inte med sig mobilerna. Okej de e typ 10 m att gå men jag orkar inte. Måste plugga matte egentligen också. Har prov när lovet är slut. Jag vill ha godis! Okej kände att det där kom väldigt random, men jag har ju "talspråk" i min blogg å sånt så de e bara att leva me de ^^.

Btw. så vill ja he ett litet stall hemma ^^. Skulle vara helt awesome att ha Blitzen hemma. Såååå mysigt ju! Hade kunnat gå ut till honom i hagen å bara mysa när som. Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0