One heartbeat, lost in the crowd.....


Hejsan! Fin fin dag de e ida! Har varit ute och sprungit en runda, as jobbigt i värmen. Å så va vi ute i Tylösand vid stugan en sväng, på vägen hem så körde vi inom Fammarp där min ena galna kusin, Daniel, var i deras megagarage å fixade med bilarna (tävling på fredag ju). Där har han och Gurra bl.a. råkat elda lite. Det hade runnit ut lite bensin på golvet å smarta som dom e så skulle dom svetsa lite just där. De blev typ 4 m höga lågor som dom tillsist släckte med kolsyran som används som gas till svetsen. Galna killar de där ;). Taket va svart på vissa ställen såg ja ida.

Imon ska jag upp tidigt å åka ner på tävling med Blitz så ja mååste verkligen gå å lägga mig tidigare inatt. Igår blev de ca halv tre, inte ok. Jag hann iaf fixa mina naglar igår (bilden i inlägget!!). De blev faktiskt coola, korallfärgade med svarta "zebraränder" blev de. Här är en bild till för er som är nyfikna ^^.
Btw. Jag vill ha en systemkamera men vilken av alla dessa 1 miljon ska man köpa?!? Blir lite smått galen ;) Anyway..
See ya♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Färg?! OMG, du skrämmer ju slag på mig. Är det verkligen dina fingrar?

Men seriöst, snyggt :P

2011-04-21 @ 17:07:17
Postat av: Sara

Johanna sv; hahaha jaa de e de, nu blev du chockad va! Tack! :D

2011-04-21 @ 18:26:49
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0