I can’t go a minute without your love.....


Heej! Fan nu har jag ont i varenda liten muskel efter den där dressyrträningen. Blitz e så sjukt stark och galet pigg innan man har lyckats få honom att släppa. Men jag älskar honom grymt mkt å han va bäst. Jättefin å superduktig! Det ska absolut bli fler dressyrträningar framöver.

Btw. Mina underbara kusiner var här innan ida. Riktigt härliga killar! Ska på folkrace på fredag. Ska bli superkul. har faktiskt saknat de lite. Pappa ska bl.a. köra. Kusinerna me antar ja :P.
Det känns helt weird att säga det men jag tror att ja kommer vara betydligt tröttare efter att detta lovet är slut, än vad jag va innan de började. Än så länge har jag ju varit igång hela tiden å har planerat att vara de hela lovat. Springa och eventuellt plugga imon (Måste trycka in plugget någon dag, fast jag skulle behöva chilla å ta de lugnt;)) På torsdag ska jag upp tidigt å åka på CR i harplinge med Blitz. På fredag är det upp tidigt och åka på folkrace i laholm. Lördag ska jag rida ut en ordentlig runda på Blitz med Amie. Söndag kan jag än så länge ta de lugnt på men man vet aldrig ;). Å på måndag ska jag hoppträna med Blitz. Så mycket att göra å så lite tid ;). haha.

Just nu är ja sjukt trött men om jag känner mig själv så kommer jag antagligen att sitta vid datorn ett bra tag till. Eller jag ligger liksom i min säng vid datorn, anyway. Har också tänkt att fixa mina naglar innan jag somnar. Korallfärgade med svarta ränder som zebror har är det tänkt. Får se om de blir så också ;)
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0