Simply the best.....


Hejhopp! Red ut till stranden och runt lite på Blitz, blev en ganska lång runda. Jättemysigt.
Snacka om pigg man e nu... eller...... inte. De ska bli riktigt skönt att gå å lägga sig å sova läänge. De e en sån underbar känsla att vakna av att man är pigg, känna att man har sovit färdigt. Så e de verkligen inte på skoldagar, då drar man inprincip upp sig själv från sängen.

Nu ska jag fixa mig å sen sova. Packa upp, städa och sånnt får ja fixa imon. Då jobbar ju mamma å pappa så jag å Felicia är hemma själva. Så grymt skönt. Imon ska jag sova över med Frida också. Vi ska hyra film å lite sånt mysigt.
Roligt, roligt. Hörs!

Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0