Show me love, and what it's all about.....


Heej! Hopptränade me min älskade lilla häst ida. Gick superbra. Han är verkligen bäst i hela världen å så galet rolig att rida. Det är helt sjukt vilket starkt band man får mellan häst och ryttare. Skulle inte byta bort honom för allt i världen. Kan stå å gosa med honom i timmar. Ida fick han för sig att han skulle slicka på mig när han hade hela munnen full med loppfrön (som han inte tycker om, de va nog därför han tänkte att han kunde kleta av dom på mig ist ^^). Jättetrevligt med loppfrön överallt.... på kläder, halsen, hakan, håret osv... bara för att han är världens sötaste. Då blire dressyrträning på tisdag, Clearround hoppning i harplinge på torsdag och sen hoppträning i slutet av den veckan igen. Känns verkligen superbra att vi har kommit igång med träningen nu. Å vi har en riktigt fin kontakt nu, han lyssnar jättebra på mig nu och är toppen. Innan spurtade han ju bara runt som en gummiboll och jag satt bara och hängde med.

Imon e de klassfest i Hylte, kmr bli awesome! Ska först till Matilda för att fixa till oss å sen kmr Johannas mamma och hämtar oss å kör oss till Hylte. Sen slaggar vi där så de blir ingen bloggning då. De lär jag inte hinna me ;). Men de blir kanske ett litet inlägg innan ja sticker.
Btw. Shit va skönt me lov nu!!
Edit: duktig som ja e så lyckades jag skära mig på typ åtta papper ida i skolan, har sår över fingrar och händer... hur lyckas man?? Gör sjukt ont!
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0