We don't belong to anyone.....


Hejhopp senapschock :D (Matildas fina uttryck) Kände mig så sjuuukt mega smutsig i håret ida! jobbigt läge... å de blev ju inte bättre av att jag slängde på mig ridkläderna direkt, å åkte ner till stallet, spurtade runt där som en galning och sen red ut barbacka. Men nu har jag duschat läänge, å nu har håret liksom torkat men är fortfarande kallt, älskar den känslan ^^. Btw. Fattar ni hur pälsen från hästen sticks när man rider barbacka på en häst som fäller?? Som nålar i rumpan och benen. Sen försvinner dom inte heller när man har hoppat av. Då sticker det ut hästhår från ridbyxorna, super sexigt ;)... Jag hann iaf spurta runt i stallet + rida ut en liten sväng (allt) på 30 min (hade bråttom om ni inte har fattat de vid dehär laget ^^) ... de e inte dåligt!! vanligtvis tar det flera timmar ^^. De blev en enormt snabb sväng med den lilla piggelinen ida. Eftersom jag ska hoppträna med honom imon så va han tvungen att röra på sig lite iaf.

Jag och Felicia fick våran underbara lilla pappa till att köpa B&J glass med hem till oss så de har vi smaskat på ett tag ;). Jag har även skrivit historian, de gick nog rent åt helvete men whatever. De får bli bra, ska skicka in den snart för nu orkar jag bara inte sen den längre. Försöker få någon vänlig själ till att läsa igenom den åt mig men de e typ ingen som orkar... ja förstår dom! (jiha, pappa orkade!)
Bye, bye lingonpaj ^^ (Matildas fina uttryck)

There are only two options here..... *klicka*


Kommentarer
Postat av: Matilda

ÅHHH!!!! mina små fina uttryck så lovely <3

2011-04-15 @ 00:14:52
Postat av: Matilda

ÅHHH!!!! mina små fina uttryck så lovely <3

2011-04-15 @ 00:15:31
Postat av: Supersystern

Ojojojoj jag är nästan lite lik de där mashmallowsen va???? Säääärskillt den med hjärtan i sina små tindrande ögon. Jag är sååå lik den, jag tror vi är släkt....vi måste va det...hi sis<3

Du gose är lite lik han den suriga xD

2011-04-16 @ 13:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0