Thank you, it's been another bloody monday.....


Hejsan! Jag är hungrig!!!!! Jag kan inte nämna det nog många gånger. Är seriöst hungrig tjugofyrasju! Äter inte alls mycket i skolan för de brukar vara ganska äcklig mat och jag är för lat för att köpa en baguette å jag glömmer alltid att ta med mig typ ett äpple eller ngt. Men när jag kommer hem så tömmer jag seriöst typ hela kylskåpet/frysen (eller så går jag bara runt, runt, runt och orkar inte fixa ngt att äta). Just nu sitter jag och tuggar på ett knäckebröd..... Aja e man ett matvrak så e man, you'll only live once! ;) Försöker iaf att äta liiite nyttigare. Men när man sitter och plugga så är det väldigt bekvämt att ta en kaka/godis eller liknande eftersom jag är alldeles för lat för att fixa en macka eller ngt sånt. Om man har någon god frukt hemma så tar ja den men problemet är att mina små föräldrar är väldigt bra på att glömma att jag är ett fruktmonster. Och när dom väl köper frukt så blir de alltid såna tråkiga "vanliga" frukter. Hallå, ja vill ju testa alla konstiga å goda frukter ju. Ibland när jag är med i affären så lyckas jag tjata till mig lite roliga frukter (om man kontrar med att de e glass eller frukt så får ja alltid roliga frukter ^^, man får ju ta till lite knep).

Red ut med Amie ida på Blitzen. Lovely, helt perfekt ridväder! Blitz va helt crazy å vi gasade runt i samhället och trampade upp alla gräsplättarna ^^. Mihihi. Vissa människor är trevliga, någon med en liten unge filmade oss när vi galopperade runt och vissa andra är inte fullt så trevliga. En gubbe kom ut och klappade till så att hästarna skulle bli rädda. Asså va han dum i hela huvudet eller? Hästarna hade ju kunnat kasta av oss och skena iväg genom samhället, det hade han nog inte tyckt varit så jävla kul. När folk säger åt en vad man inte ska göra så är det så fruktansvärt mycket roligare att göra precis tvärtemot vad dom säger. Bara för att retas. Annyway. Riktigt mysig ridtur iaf.

Nu skulle jag verkligen behöva göra historia men.... nej. De blev stallet ist ida. Imon kan ja fixa me historian och på onsdag ska ja till stan me Johanna, Amanda och Felicia. Ska hitta lite kläder och sånt till klassfesten, jag måste hitta en svart- och vit randig tröja, Amanda skulle hitta lite blå färg till ansiktet osv. Btw. Vi sover över hos karin också (+ typ restan av klassen) så de blir inget bloggande då, for your information.
[Scheißepinata](my word, de betyder typ "shit/omg") va mkt text det blev ida då, aja whatever ^^
Puss på er!♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

Kommer inte gå med er på stan på onsdag för kan inte då det är ju min födelsedag!!!! :D och mamma ska sluta tidigt så ska väll hitta på något med henne. Blir väll antagligen uppvaktad också :D

2011-04-11 @ 23:14:08
Postat av: Supersystern

For your information; Scheißepinata är MITT ord försök inte säga nått annat!

Höhö ni skulle klappat tillbaka på gubben och "skrämt in honom i huset igen" xD

2011-04-12 @ 06:29:30
Postat av: Sara

Matilda; I understand! Haha klart du blir! i skolan me ska du se ^^<3



Supersystern; Haha ne de tycker jag inte ;). Jaaa klart vi skulle gjort de, haha så ägd liksom x)

2011-04-12 @ 18:44:43
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0