I wanted you to know I love the way you laugh.....

Ne nu skiter ja i detta. Och tyskan får gå som de går. Jag glömde såklart pappret i skolan, duktigt sara, verkligen....
Snart tror jag att jag hoppar i säng, går alltid å lägger mig så sent nu (oftast efter 1) å de klarar inte ja när de e skola, de tar verkligen på krafterna. Är inprincip helt död på morgonen (och i skolan också för den delen, ibland går man runt som en levande zombie.) Så nu sticker jag och borstar tänderna osv å sen kanske jag bara lyssnar på liite mer musik.... å sen ska ja sova ^^. Hehe.
"It's better to burn out than to fade away"
- Kurt Cobain

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Tack fina du för grattiskommentaren! :D Kram

2011-04-11 @ 19:39:23
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Supersystern

I wanted you to know that I love the way you laugh <3

2011-04-11 @ 21:21:51
Postat av: Sara

Supersystern; <3

2011-04-12 @ 18:46:21
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0