This silence tares my heart out.....

Hejsvejs! Har varit hos Blitzen ida. Red ut i reservatet med Linda. Riktigt härligt ridväder ida. Har precis ätit våfflor till kvällsmat, mums. Ska sticka å duscha nu å sen måste jag försöka börja på Histora saken, tror ni att de blev ngt gjort igår?? Ne såklart inte... ibland blir ja lite trött på mig själv. Kollade på The Event ist. Anyway, nu sticker jag och duschar ^^.

Jag måste bara berätta vad som hände igår när vi åkte hem från skolan med farmor. Vi körde på en huvudled och hade då företräde, plötsligt kommer det en bil mot från en T korsning och svänger mot oss. Tror ni bilen stannar när han/hon ser stop skyltarna? Nepp absolut inte, gasen i botten. Plötsligt ser vi att de sitter ju ingen förare i förarsätet. Vi får tvärnita så att vi inte kör rakt in i bilen. När bilen har kommit om så ser vi att de står GB på en skylt där bak.... Great Britian. Föraren satt ju i de andra sätet, hehe. Å inte nog med de, sen stannar den mitt i rondellen.... Ni fattar poängen va?! ;).

Till Matilda:
- Fattar du?? han jämförde karameller med 1000 frank...
- Men de går inte! De e som att jämföra äpple å annans... de går inte.... om de inte e jävligt dyra karameller..
Haha ingen fattar (bara Matilda), med de e kul, kul, kul (De kommer från filmen Sisselak)!
Krya på dig Matilda, vi saknar dig i skolan ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 LOVE IT!!!! -Se silken förtappad syster _Jaha så hon var också nunna jävla opraktiskt tar väll en halvtimme att linda sig ur det där bandaget -Nej asså hon menar mer symboliskt som en medsyster du vet nunnor snackar sådär -Vem säger hon det till? -Den andra nunnan -Men dom står ju redan där och gafflar -Gör dom väll inte -Nehe vad säger hon då? -Vem då? -Nunnehelvetet! -Hon säger ingenting -Nehe så hon är både blind och stum då skulle fan jag också gå i kloster

2011-04-07 @ 21:18:32
Postat av: Supersystern

Hahaha ni tar livet av mej båda två xD Ni är fan sjuka i huvudet båda två. Sitter och gapflabbar mitt i naturkunskapen.

Tack för dagens skratt shawtys! Love ya <3

2011-04-08 @ 13:14:39
Postat av: Sara

Matilda Sv; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA sååååååå f***ing bäst!!!!! <3<3<3<3<3 HAHA



Supersystern Sv; HAHAHA tack för den ;) haha, men vi e ganska galna när vi e tsm ^^<3

2011-04-10 @ 11:48:45
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0