The little things that make life great......

Hallo! Träningen gick fin fint ida, riktigt roligt! Min lilla prins blev helt dyblöt också (av svett ofc) härligt för då har han jobbat ordentligt. Hade med mig fika till stallet ida, varm choklad och kakor som mamma hade bakat, riiiktigt gott efter träningen, då behöver ju blodsockret fyllas på, hehe. Har precis kollat på mästarnas mästare, måste bara påpeka att Kenny Bräck har en superhärlig dialekt ^^, helt underbar att lyssna på.

När jag kom hem från stallet så upptäckte jag att jag har ett smalt skärsår över nästippen, hade blod där å när jag tvättade bort de så va de ju ett långsmalt sår under. Ungefär som om man skär sig med ett papper. Jag har ingen aning om hur jag kan ha fått de för de gjorde inte ont.... weird.

Som jag misstänkte så blev det inget pluggande ida, ärligt talat, vem orkar sätta sig och plugga en helg?! Då har man väll minst 1000 bättre saker för sig ;).

Igår snackade jag med Calla på fb, shiiit va kul da va att snacka med henne igen. För de som inte vet så bodde hon hos oss 2009. Hon var en utbytesstudent från USA, vi åkte och hälsade på henne och hennes familj sen efter att hon hade åkt hem. Super roligt (älskar USA!). Hon kommer tbx hit till Sverige den 10 Augusti. De ska bli riktigt roligt att träffa henne igen, har saknat henne. Hon kunde ju språket flytande när hon åkte hem (och va här, hon lärde sig galet snabbt!), och flytande när vi åkte och träffade henne i USA. Hon va jätteduktig när jag snackade på fb också. Hon har verkligen kommit ihåg språket riktigt bra, själv glömmer jag språk direkt ^^ .

Imon är det måndag och skola igen... What happened to my saturday?! Ne nu tror jag att jag ska smyga iväg och sno en kaka till.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0