Sunny sunday...


Hejsan! Awesome kväll igår. Vi har helt klart den härligaste klassen! Kom till Karin vid 8 och sen va de party till typ 4 då alla gick å la sig. Sen gick vi upp vid 10 å käkade frukost osv, å sen tog vi halv 12 bussen hem. Jag gick hem till Matilda å stannade där i ca en timme å sen kom mamma å Felicia å hämtade mig. Lovely. Jag är väldigt lat och orkade därför inte bära min väska som vägde typ 100 ton, tyckte att jag och Matilda skulle byta väskor lite men de blev ju såklart inte bättre av de. Hennes vägde ju mer än min. Men hon hade iaf axleband på sin så jag kånkade runt på hennes väska igenom stan. De såg nog inte klokt ut, men whatever. (onödigt vetande till 1000).

Nu har jag precis varit ute å sprungit, riktigt härligt. Så nu är jag trött och ska äta massor av glass. Är så galet sugen på de (okej jag erkänner, jag är alltid sugen på glass). Sen ska jag ner till stallet och rida ut med Amie. Snacka om att jag kommer vara slutkörd ikväll. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0