Stay there, come closer, it's at your own risk.....


Hejsan!
jag är sjuukt sugen på att baka "cupcakeisar" (my word...). Å ja, att äta dom vore ju inte så dumt de heller ;), mums. Kollade på film på tyskan ida, den handlade om ngt experiment, verkar faktiskt riktigt bra. Ska kolla på den imon också. Å juste, vi lyssnade på en kille från tyskan när han sjöng opera också.... a restan förstår ni ju själva. Personligen tycker jag verkligen inte att opera är bra, absolut inte min musikstil. Men de va sjukt modigt av honom att ställa sig i galaxen å sjunga.
Denna kvällen ska jag tillbringa framför datorn med tyskan. Måsta skriva min text å skicka den till Sabine ida.... Jobbigt läge. Nu ska jag äta. See ya♥
Btw. Härligt väder det är nu! Blommorna börjar komma å solen skiner. Älskar det! Våren... here I come... Lyssnade på Monsoon på vägen till bussen... USA feeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0