Ich will mit keiner ausser Dir.....


Hej hopp! Frös sönder i skolan ida så nu sitter jag i min säng med en über stor tröja. Mysigt mysigt! Ska ja ta å börja med historian (bara läsa lite om de så börjar jag skriva lite imon och söndag), har tyska redovisning (ffml) på måndag så ja måste hinna kolla igenom den i helgen också. Blä, blä, blä..... Anyway, tycker att denna veckan gick sjukt fort. Har absolut ingen aning om varför men den gjorde de ^^.
Imon ska jag hoppträna för Linn (Y) och på söndag har jag fodring och utsläpp i stallet.... gillar inte att gå upp tidigt på min underbara helg (speciellt inte eftersom jag inte ens har häst denna söndagen, å då känns de ganska lamt att behöva gå upp tidigt bara för att åka till stallet)

Har klassfest nästa lördag hos Karin i Hylte, Jiha. Man ska klä ut sig till något på sin första bokstav... Jaha va ska ja vara då? En smurf, en snöboll, snövit, supersnällasilversara, supersurasunksara, svampbob, snigel, superwoman, snurresprätt, sjöstjärnan patrik, sköldpadda, sailor moon, sumobrottare, spöke, sotare, skurk, smällkaramell, snickare, senil.......?? Har faktiskt ingen aning. Kommer nog på ngt i sista sekunden, funderar på skurk. .... för senil är jag ju typ redan ;), haha.

Ska duscha nu å sen ska vi kolla på film å äta massor av gnottis, jiha.
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! Det var ett tag sen nu! Allt bra? :)

2011-04-08 @ 22:52:49
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
Postat av: Supersystern

Hahahahahah tänkte skriva ba "men senil är du ju redan" så skrev du det själv haha gosis på dej <3

Jag tycker du ska vara supersurasunksara eller sjöstjärnan Patrik, ni är lite smålika faktiskt xD

2011-04-09 @ 15:26:14
Postat av: Sara

Supersystern Sv; HAHAHAHA tack för den ;)<3

2011-04-10 @ 11:46:46
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0