It's up to you.....

Hejsan! Vi slapp den sista lektionen ida vilket innebar att vi slutade ca halv 3. *Happy face*, va så sjukt trött den sista lektionen, övervägde ett tag om jag skulle försöka ta en liten powernapp på Johannas axel men.... nje.

E galet baksugen! Baka, baka, liten kaka. Så ida har jag lyckats få me min syster på att hon ska baka med mig, jiha. Sen ska jag ner till Blitzen också, de blir ingen ridning ida, pga. regnet. Istället tänkte jag massera honom ordentligt, han älskar de å de e bra för honom men sjukt jobbigt för mig! ^^ Men ja, man får ju offra sig lite för sin lilla häst.

På tal om något helt annat så måste jag ha haft en mygga i mitt rum inatt, den surrade i mitt öra och jag hade ett litet men irriterande myggbett på benet när jag vaknade. Har absolut ingen aning om hur myggjävlen har kommit under täcket (måste vara någon slags supermygga ;)). Jag lyckades inte klippa till den första gången den va vid örat å sen hittade jag inte den igen. Nu hoppas jag att min katt har ätit upp den (hon äter allt, tro mig). Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0