I don't want to cause you trouble.....

Vill bara meddela Felicia om att det tar typ 1h att borsta tänderna med den lilla tandborsten, jag har faktiskt större mun än en treåring... Borstet på borsten är seriöst mindre än min lillfingernagel å själva tandborsten är nog ca 12 cm lång.... mer än halv är ju inprincip inne i munnen när man borstar, haha. Ska kanske börja andvända min eltandborste igen, den hade vi ju så kul med hos Johanna, visst Matilda ;).
Ojoj tänk att man kan skriva så mkt om bara en liten tandborste, pretty amazing.

Anyway. Shit va härligt de va att cykla med Monsoon på typ max i hörlurarna ida när jag cyklade i 190 till stallet, i måndags va de Final day. Lika härligt. Så himla skönt med musik. Å antigen så kör man supersnabbt eller jättelångsamt, nu när jag tänker på de så blir de alltid supersnabbt. Vet inte varför men jag kan liksom inte cykla i "normal takt", de är ju jobbigt ^^.

Ska gå å lägga mig nu. Jag har inte pluggat klart men jag orkar typ inte mer, kollar kanske glosorna en gång till sen skiter ja i de, matten har ju funkat galant hittills å de får den helt enkelt ta å göra nu me.
Mina naglar är svarta med blåa leopardmönster for your information.
Puss på er å godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Supersystern

Hörre du du! Den där tandborsten är alldeles superb så d så xD

2011-04-27 @ 23:52:49
Postat av: Matilda

HAHA OMG!!!! att man kan ha så kul åt en eltandborste men det är klart när det är du och jag kan man ha kul åt allting XP XP

2011-04-28 @ 09:03:15
Postat av: Sara

Supersystern sv; hahah ofc ;)



Matilda sv; HAHAHAHA jaa, en vi är ju liksom bäst tsm, hahah xD

2011-05-01 @ 11:30:20
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0