I die with every beat.....


Hejsan! Superskoj på stan ida med underbara vännerna! Matilda, Felicia och Johanna va med (Amanda ångrade sig i sista sekunden å beslutade sig för att hon skulle plugga hela dan ist, de e våran lilla plugghäst de!). Vi fikade (oh yeah, vi fick me Felicia att fika, hon brukar aldrig vilja fika, hon åt inget men satt iaf med när vi andra fikade). Drack varmchoklad (med marshmallows och grädde(Y)) och åt en muffins. Sen hittade jag en tröja till klassfesten, va ju "tvungen" att hitta en svart- och vit randig tröja eftersom jag ska vara skurk på klassfesten. Måste ju ha ngt "fängelsegrejs". Sen hittade jag en tröja till å lite nitar köpte ja som ja ska fixa lite byxor å shorts med. Nitar e ju bara såå lovely! Såg även världens sötaste hund, Chihuahua, hade typ 1 cm långa ben, jättestort huvud, pytteliten nos och enorma ögon ^^.

Nu ska ja försöka skriva lite på historian. Har ju imon på mig också, de blir ingen dressyrträning för den är flyttad till nästa tisdag så jag sticker kanske ut och springer en runda ist när jag kommit hem från stallet, eller innan stallet. Får se, måste iaf rida Blitz någonstans.
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var en råtta, möjligtvis ett marsvin som blivit genmanipulerad...

2011-04-13 @ 20:36:08
Postat av: sara

Johanna sv; hahaha neeej han va jääättte söt!!! ^^

2011-04-13 @ 20:40:17
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Supersystern

Nehe du Johanna lilla, det var en mysis serru xD

2011-04-13 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0