I can't tell you that it really is, I can only tell you what it feels like.....


Hej igen! Har precis kollat film å ätit glass, tummen upp för de.
Vill bara informera er om att åk aldrig till stallet i en vit tröja, den va typ grön (av Blitzens "gräsdreggel") när jag kom hem x). Fin fint.

Måste också säga att jag åt ngn "järn-sakimojs" innan ida som mamma hade köpt till sig själv. Asså ett järntillskott i flytande form, fråga mig inte varför. Mamma ba "de e bra, man blir pigg, bla, bla, bla. Å visst de e säkert toppen men de smakar spik. Svar; Nej jag har inte smakat spik. Men liksom som de luktar, eller känns som att de ska smaka. Först syrligt/surt å sen värsta järnsmaken. Trodde seriöst att jag skulle spy, så galet äckligt va de. Får väll se vad som händer, kanske de går bättre om man äter ngt efter, jag drack vatten = smakar ingenting = fortfarande spiksmak i munnen = jätteäckligt och helt oacceptabelt ^^.

Ne nu ska ja nog borsta tänderna å sova lite, missar min sovmorgon imon p.g.a. kulturdagen... FL.
Puss på er å godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0