Each step you make, each breath you take.....


Hejsan! Ja va svin trött när jag skulle upp imorse, jag kan inte heller meddela att jag är så himla glad på morgonen när jag är trött och hungrig och någon försöker dra mig upp ur sängen och gör otroligt jobbiga pip-ljud rakt i mitt öra. Men när jag fått lite musik i öronen, kommit ner i stallet och hört hur hästarna gnäggade efter oss så ändras det snabbt. Kisemisarna kom och gosade och vi hade med oss varmchoklad och mackor. Sen släppte jag ut hästarna när dom hade ätit klart och fick pappa till att sopa. Lovely.

Ida blir de til att plugga historia och tyska ute i solen. Sjukt fint väder ida också, härligt! Tänkte måla mina naglar också, silver blir de denna gången (nu försvinner färgen Johanna ;))
Hörs♥

*Klicka* en superbra remix mellan Automatic och Automatish, vanligtvis hatar jag remixer, men denna e skitbra!

Kommentarer
Postat av: Supersystern

Glöm inte att lovely är MITT ord! Så d så! xD

Lovely bild brooschaan 8D

2011-04-10 @ 11:24:26
Postat av: sara

Supersystern Sv; Hahaha nehe du, lovely e faktiskt mitt ord ^^

Danke/I know brooosssccchaaan <3

2011-04-10 @ 11:45:57
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0