Come as you are, as you were, as I want you to be.....


Hejsan! Sov väldigt länge ida. Skönt, med ja e fortfarande lite trött.. weird. Anyway, har precis kommit hem från stan där jag och Frida hyrde film å köpte godis. Hyrde 2 thriller filmer.
Nu måste jag städa upp lite innan hon kommer (hon kommer nog snart så.. hurry hurry). Har inte packat upp än heller så de ska ja me fixa. Skulle vilja fixa naglarna också om jag hinner... Måste plugga lite på lovet också men de tänker jag skjuta framför mig ett tag till ;).

Imon blire dressyrträning vid 5. Lovely, de behövs verkligen.
Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Supersystern

Hahaha den där rubriken fick du av mej juh! xD Kurt in my <3 Höhö amazing kille eller?? Jag bytar honom mot allt, eller nej inte mot dej gose, men mot allt annat. Vi ger liemannen Bieber så får vi Kurt tillbaka. Deal?

R.I.P Kurt Cobain

2011-04-18 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0