Can I wait..... can I wait forever..??


Tjena! Träningen gick superbra, älskar min häst! Finaste/sötaste/mysigaste/bästa i hela världen! På torsdag blire dressyrträning för ngn människa ^^ och sen i början på nästa vecka blire hoppträning igen. Dressyren kommer bli riktigt jobbigt, kanske bli så att jag inte kommer kunna röra en enda kroppsdel på fredag men då får ni bära runt mig i skolan.... ;).

Har haft strömavbrott ett tag så därför har jag inte kunnat blogga ngt tidigare (tur att jag hade ett litet tidsinställt TH-inlägg till er, skrev de igårkväll). Imon ska ja upp tidigt och ha fodring och utsläpp i stallet... blä på de. Pappa kommer nog få dra mig upp ut min varma sköna säng. Varför fryser man så man håller på att dö när man vaknar?! Sjukt jobbigt, då vill man liksom bara inte gå upp ur sin varma säng utan kurar ist ihop sig till en liten boll. Vi frågade faktiskt våran kemilärare de (vi e knäppa, I know) eftersom jag verkligen frös ihjäl en morgon i skolan. Hon svarade att hon trodde att de berodde på att musklerna inte hade rört på sig och man inte har ätit ngt när man har sovit så de finns ingen rörelseenergi som kan bli värmeenergi..... osv...

Anyway, min statistik fungerar för tillfället inte på bloggen (har varit paj ett tag) så ja kan inte se hur många som kollar på den nu. Blev lite ledsen i ögat (mitt och Matildas fina uttryck). Hoppas de funkar snart för de stör mig något så otroligt att jag inte kan kolla de ^^.
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0