Are you aware of what you make me feel?


Hej hopp!
Ha varit på stan med min underbara tvillingsyster Felicia en liten sväng ida, riktigt fint å skönt väder. De kändes ju som vår! *Happy face* Sen kollade vi på en film medan de va "varmt" å skönt ute å åt massor av glass (Ja här utnyttjar vi inte de fina vädret....).
Fixade mina naglar igår, riktigt nöjd! Svarta med silvriga leopardmönster, here is a pic (japp alla naglarna kom inte me men alla ser likadana ut ^^). Här är de som jag hade innan, vitt graffiti med svarta pandor.

Känner ni inte också igen denna låten helt sjukt mycket?! Visste inte att de va Nirvana, visste inte vilka de va överhuvudtaget... den e jättebra, även om den är gammal å videon är lite weird ^^ Visst måste den ha varit med mycket i filmer/radion/reklam eller ngt, eftersom den e så sjukt bekant, men ja visste ju inte vilka som spelade den så ja vet inte hur jag kan ha hört den annars.. :P. Aja whatever. Imon Blire träning med Blitz för Lisa, superkul. Har verkligen saknat att hoppa honom. Tänkte att vi skulle jobba mycket med att sätta muskler i hans bakben denna gången. Han har tappat så otroligt mycket över vintern. Imon ska jag och Amie börja lägga upp vårt träningsschema för hästarna också. Skulle behöva kolla lite på tyskan också å egentligen börja på hemprovet som vi fick i historian men de känner jag på mig redan nu att de inte kommer bli av.... De kommer bli riktigt tungt att göra de så jag tänker inte ens gå in på vilka uppgifter vi har fått, de kommer kanske en annan da ist ;). Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0