19 september 2010

hejsan!

åkte till pownin tidigt ida å sen va de hem och plugga direkt.....
tog en liten paus i pluggandet nu, skönt för de e så himla tråkigt, ja kommer inte ihåg något av de jag läser. när jag börjar på nästa sida i historiaboken så har jag redan glömt vad den förra handlade om, bristande intresse antar jag ;) hehe.

Helt sjukt tycker jag... man går först i grundskolan och jobbar stenhårt för att få bra betyg så man sedan kan komma in på ett bra gymnasium, där man får jobba sten hårt för att få bra betyg så att man kan komma in på en bra högskola, där får man jobba stenhårt för att få bra betyg så man kan få ett bra jobb, där får man jobba stenhårt för att få behålla jobbet och SEN när man blir gammal och ändå inte orkar hitta på något skoj DÅ får man ledigt, å sen dör man...... kul liv??
det är ju nu när man är pigg och glad som man borde få vara ledig och hitta på massa kul.....

 

min frukost imorse... två frallor och varm choklad....mmmm

ska återgå till pluggandet snart (orkar inte x) haha så jävla lat ja e)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0