hemma

nu e ja hemma igen, har klippt mig och tagit fler hål i öronom så nu har jag 3 i de ena och 2 i de andra x)
klippte upp mitt hår MKT! d blev tunt tycker jag men frisören sa att hon kunde klippa mer, hehe hon sa att ja hade grymt tjockt hår ^^ klippte även endel på längden för d va väldigt slitet. men ja tycker att d blev jättebra

å shit the same för håret växer ju lixom ut igen :P

d kommer kanske bilder sen men kameran hade inget batteri nu så ja kunde inte ta någon bild.

just nu ligger jag här och gosar med min mysiga "kisemise", ska gör no läxan snart.....




Kommentarer
Postat av: D.Dede

yeee =D

Handlingen var väldigt bra! Men skådespelare utvalet, njaaa! Not good!



Kärlek

/ - D.Dede

2010-09-04 @ 22:32:07
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0