30 september 2010

Asså ja måste bara berätta va som hände igår när vi hade slutat skolan....
då stod ja och matilda vid mitt skåp, jag hade precis stängt de och dåå börjar vi snacka om ett tuggummi (konstigt samtalsämne, I know) men iaf så säger Matilda att de smakar konstigt och då säger jag att farmor hade köpt det till mig och felicia en gång, Matilda trodde att jag sa "han" (hur hon nu fick "köpt det en gång till oss" till "han") och medans jag skulle förklara för henne vad ja sa så kändes det som att mitt knä typ hoppade ur led och benen bara viker sig under mig och jag ramlar pladask ner på golvet, Matilda bara fullkomligt knäcker sig och börjar att gapskratta (fast det hörs ingen när hon skrattar för hon kvävs nästan, hehe) och jag skriker as högt för de gjorde så himla ont och skrattar galet mkt för de va så roligt (å de såg säkert helt sjukt ut när vi bara pratar lugnt och mitt i en mening skriker jag till och ramlar ner på golvet och börjar nästan gråta så mkt skrattar jag) hahaha, asså de va iaf grymt kul!

Tillbaka till ida, jag och Felicia va på stan en liten stund ida, jag köpte ett armband och en halsduk. Johanna joinade oss en stund också och sen träffade vi Håve, my och dessi lite. nu e jag såklart hemma och har massa skolarbete att ta tag i. sovmorgon imon igen iaf, super skönt.



haha busigt



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha så himla kul de va en kille som satt längret bort i korridoren och han tittade på oss skitkonstigt XP hahahahahahahahahahaha

jag trode du sa köpte det till honom XP

2010-10-02 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0