29 september 2010

hejsan bloggen!

red på stranden ida på Blitz me en kompis, super mysigt förutom att Blitz typ sjönk ner i mjuk sand :S usch trodde typ att ja skulle dö men det var inte så mkt som tur va.
hm... annars har jag inte gjort så mkt ida, hade ju  debatten i skolan, hehe gick väll typ sådär bra x) hatar att debatera inför hela klassen, e de bara mina närmsta vänner då jäklar så snackar ja på, hehe de kan nog vissa intyga ^^

börjar halv 11 imon, såå himla skönt med sovmorgon!




har bestämt mig för att jag ska lära mig att spela gitarr, hehe men d kmr nog inte gå sådär "välldans" bra för ja e typ sämst på gitarr, har förlånga naglar så d blir till att fila ner dem ytteligare lite :P (visst e de riktigt fina plåster som Tom har på kepsen, haha)




Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA jag kan intyga att då snackar du jäkligt mkt.

Åhh.... vilka fina plåster på kepsen XP

Idag efter skolan va det så himla kul ena sekunder står du upp sen bara helt plötsligt låg du på marken skrattandes och jag bara knäckte mig XP XP

2010-09-30 @ 00:09:31
Postat av: sara

sv till matilda;



haha yes I do x)



åh... vilka fina stövlar (kul, right x) kom å tänka på de när du skrev "åh... vilka fina plåster")



hahahahahaha ja så jävla bäst de va!!!!! hahaha grymt kul!

2010-09-30 @ 18:09:59
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: din älskade syster som du älskar så otroligt mkt.....

hahah! Roland man ser inte mitt HUVUD!.......



ÅH, men....vilka fina stööööövlarrr!

2010-09-30 @ 18:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0