25 september 2010



hejsan nu e ja hemma...
eller jag kom hem typ för 3 timmar sedan :P
ska städa å plugga snart.... höhö, å sen ska ner till Blitziz men jag kan inte rida för jag kan inte ha hjälmen på mig för då trycker den på de nya hålet i örat och då gör de så ont så jag håller på att dö!!
ja e trött ida för vi va typ ute och gick me Newton (louises hund) igår i lite mer än 1 timme och sen kollade vi typ på film, sen upp ganska tidigt. hehe
ville egentligen åka till stan ida men ja hinner inte :S
tråkigt, men får göra d en annan da.

Imon e de fodring och utsläpp i stallet...........
shit ja HATAR att behöva gå upp tidigt, speciellt när det är sista dan på helgen och det är skola nästa da.
men ja får lida i tystnaden då (om de går ;))


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är vår grej allt sker i tystnaden XP

2010-09-25 @ 18:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0